vårflamman!!

Vårflamman 2013 är ute nu, 76 år fyller dem idag. De gick runt nere i stan och började sälja idag så fick köpt ett nummer nu innan jag sticker till USA, bra läsning på planet. Att missa kortegen är ju tråkigt så kände inte för att vänta på vårflamman i 2 veckor hehe. Tycker alla ska ta och köpa ett nummer när de är i stan eller under kortegen, 30kr för mycket rolig och bra läsning. Jag är med i ett litet hörn också på sida 73, haha med mitt videoblogginlägg som många verkar tycka va roligt och retar mig för, det är när jag nämner det sämsta som hänt 2012. Alla skrattar så åt mitt svar haha menmen det har blivit att man gjort de till en kul grej nu... min ekonomi var ju faktiskt redigt dålig i höstas. GILLA VÅRFLAMMAN TEKNIS PÅ FACEBOOK HÄR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback