ägg&kaviar

Elin och Amanda brukade innan kalla mig för en "foodplayer". Jag är en sån person som äter något en hel vecka, blir beroende och kan inte sluta äta det. För nån vecka sen var det skagenröra, just nu är det ägg och kaviar på knäckemacka eller bröd. Käkar minst två ägg om dagen nu, så sjuuukt gott. Man åt ju alltid det när man var liten. Mumsfillibabba!

Postat av: Moa

Varför har du ingen äggula? :)

Svar: gillar inte äggulan.. :)
Filippa Lindau

2013-08-08 @ 18:08:43
Postat av: LOTTES VÄRLD

Haha, jag är precis likadan. Blir jag beroende av något så kan jag äta det oavbrutet i en hel vecka eller så :)

2013-08-12 @ 11:33:06
URL: http://lottesvarld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback