classmate

Åå visst är min fina Lea söt!? En liten bild från gårdagens lektion, och nu ska vi bort till Åhaga för att spendera dagen där och lyssna på lite mer om UF, som en kick off för hela Älvsborgs UF-elever iår. Ska bli roligt då vi ska få lyssna på bland annat skaparen av stora modeföretaget Gina Tricot. Slutar redan vid 12.30 sen laddar vi upp inför kvällens roliga aktiviteter, det nalkas AKTIVITETSDAG för alla nyblivna teknister. Woopwoop!! Jag är ju även med i TAF så kommer fota lite så ni inte tror att jag står och fotar bloggmaterial på alla haha, kommer ta till teknisboras.se hemsidan.

Postat av: Anna

Kolla din kik :)

2013-08-30 @ 17:45:13
Postat av: Leonie

åh min gose Filipps!

2013-09-01 @ 12:08:56
URL: http://leonieandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback