skolstart

Massa tjöt om skolstart, jag tror nog inte en enda tweet på nyhetsflödet på twitter handlade om annat än skolstart igårkväll och idag. Imorgon kör vi tvåor och treor igång på riktigt. Idag var det ettornas dag och vi hade presentation i aulan med styrelsen och käkade hamburgare på skolgården. Bjussar på två bilder, varav den andra med några nya teknik-tjejer. Fler bilder från skolstart hittar ni HÄRteknisboras.se under fliken fotogalleri. Och glöm inte att gilla Elevkåren Teknis på fb. 

Postat av: Anonym

Hur kommer det sig att jag har bott i Borås i HELA mitt liv och aldrig sett dig? Jag är inne i stan ganska så ofta! Lilla, lilla Borås.

2013-08-21 @ 18:38:57
Postat av: Karolina

haahhahaha Filippa!! vilken bild😱 var inte beredd ens😂

2013-08-21 @ 18:54:52
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Kan inte du berätta om nollningen? Hur det funkar och vad man gör? Får folk från andra skolor komma på ens nollning? Snälla berätta lite :)

Svar: det finns ingen riktig nollning som man kallade det förr! Numera heter det aktivitetsdag och detta är för våra elever på teknis som sker under en dag 16-18 ungefär, och denna infon kommer våra elever få! :) vanligtvis är det oftast bara för teknisterna men det brukar alltid vara folk som inte kan hålla sig borta från våra aktiviteter.
Filippa Lindau

2013-08-21 @ 19:31:18
Postat av: Frida

Hej Filippa! Var en utan dom många ettorna idag, och hade gärna velat köpa mig en Sven Eriksson "påse", vet du om dom går att köpa redan imorgon och isf, hur mycket kostar dom? :)

Svar: Hej, åhh så kul då! Japp det säljs i kiosken mellan 13-14, sen på måndag, tisdag och hela veckan kommer vi ha öppet :D så kom o köp, kårkort!!
Filippa Lindau

2013-08-21 @ 19:45:50
Postat av: Sara Whitmore

åh vilka mysiga bilder!

2013-08-22 @ 09:21:11
URL: http://sarapiper.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härliga bilder! Vet du vart tjejen i mitten köpt sina jeans? Såå snygga!:) kram

Svar: nej tyvärr...kram
Filippa Lindau

2013-08-23 @ 19:39:50
Postat av: aasaandqvist.blogg.se

jag tyckte väl att jag kände igen området korten är tagna på! :)

2013-08-27 @ 19:26:29
URL: http://aasaandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback