start för UF

Nu drar UF-året igång för min del. UF innebär Ung Företagsamhet och vi skall alltså starta vårt egna riktiga företag under detta läsår. Jag och min vän Millie ska ha ett företag tillsammans där vi tänkt sälja så kallade PP-väskor. Det är plastbags (ungefär som Ragladys/Taras) med justerbara band fast med vår egna unika logga på och i stilrena mönster så som riktigt leopardmönster, ormmönster och andra. Kom gärna på förslag om ni har något önskemål. MEN FÖRST ber jag er alla att gå in och göra vår enkät, skulle vara jättesnällt så jag vet ifall att ni har intresse för att köpa en produkt från vårt UF. Ni hittar den här nedan och fyll gärna i den så fort som möjligt så vi kan börja knåpa på vår produkt.
Klicka här för att komma till enkäten
 
såhär kommer modellen på väskan se ut ifall att ni inte förstår vad en PP-väska är. Väldigt användbara!

Postat av: Jeanette Regnér

Hej Filippa,
Vilken kul affärsidé, vill du komma upp och träffa mig och mina kollegor på Milook så hör gärna av dig, vi kanske kan ge lite tips och råd.

Svar: Hej, vad roligt att du tycker det! Absolut jag hör av mig ifall att det blir aktuellt nu när vi kommer igång med vårtt UF :)
Filippa Lindau

2013-08-29 @ 12:43:26
Postat av: Anonym

hej filippa! kan inte du vara gullig att göra ett inlägg om nollningen och insparken. för jag förstår nästan ingenting. var/när/hur? kan folk från andra skolor gå på teknis festen eller hu funkar det? :) kram

Svar: Hej, det är väldigt hårda regler numera och just nu är det bara för teknisterna på skolan och dom vet när vart och hur allt går till. Vill inte skriva ut mycket mer om detta på bloggen! kram
Filippa Lindau

2013-08-29 @ 16:31:00
Postat av: gwen

åh vad kul det låter! Gjort enkäten nu :) säg gärna till på bloggen var man kan köpa dem sen :)

2013-08-29 @ 16:59:35
URL: http://gwens.blogg.se
Postat av: My Vestlund

UF är det bästa med gymnasiet! Jag körde själv mitt fotoföretag som gick utmärkt :D Lycka till nu!!!

2013-09-11 @ 07:34:05
URL: http://myvestlund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback