bananpannkakor

 
Idag efter skolan provade jag på att göra de omtalade bananpannkakorna som många äter till frukost/lunch. De ska tydligen vara lite nyttigare och snabbt går det att göra. Den enda du behöver är 2 ägg och 1 banan. Mixa bananen/mosa den och vispa för hand till en smet. Sen steker man som vanligt, blir lite mindre och tjockare som amerikanska pannkakor. Om man inte vill ha pannkakor kan man göra det som en äggröra ungefär. Åt det med youghurt hehe.. Men ska vara gott att ha bär eller keso till. Får prova på detta igen då jag stressade och hade 20 minuter på mig att göra det och äta innan jag skulle ner till stan för att fixa nya fransar. Ska försöka komma ihåg att ta kort på fransarna imorgon innan träningen. 

Postat av: Kaffehörnan

Vad mums

2013-01-24 @ 11:29:35
URL: http://kaffehornan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback