kärlek till er

Kom precis hem från träningen och sken upp av att jag hade över 15 nya kommentarer. Och gud vad söta ni är, massa fina ord som värmer. Ni förgyller verkligen mina dagar, som idag då jag verkligen varit så arg på allt (nästan). Att bara se era kommentarer, utan att jag ens bett om dem. Det är sånt som får mig att älska bloggen, det som får mig att vilja blogga och inspirera er. Texterna ovan är så.. ja jag vet inte, ord, sanna ord som jag skulle vilja trycka upp på väggen eller i människors ansikten, människor som inte är medvetna om att de kan såra folk. Imorgon är det helg igen och ska verkligen bara slappa och spendera tid med mina fantastiska vänner, kärlek till både dom och massa kärlek och kramar till DIG som läser detta. Ibland behövs dessa inlägg. Tack mina grymma läsare♥

Postat av: Anonym

Underbara Filippa<3

2013-01-31 @ 21:48:29
Postat av: Kaffehörnan

Vad roligt med så fin resåons

2013-01-31 @ 22:01:44
URL: http://kaffehornan.se/
Postat av: A

Jag vet inte vad som hänt, men du verkar som en så fin och genomgod tjej som är värd någon riktigt fantastisk person. Jag hoppas att det blir bra... det kommer det bli! Kram på dig

2013-01-31 @ 22:10:12
Postat av: Ellen

Filippppo<3 du är bäst

2013-02-01 @ 06:55:24
Postat av: Saga

Du har en fantastisk blogg och själv verkar du som en fantastisk person! Hoppas du mår bättre snart!♥

2013-02-01 @ 08:19:16
Postat av: Lovisa

hoppas du mår bättre snart, kram!

2013-02-01 @ 10:52:30
URL: http://wangs.blogg.se
Postat av: Alexandra

Du är bäst! Älskar att läsa din blogg.
Träffade på dig på gina en gång, men vågade inte gå fram.. Du inspirerar mig med din fina blogg och dina grymt snygga outfits! Kramar!
Alexandra

Svar: Tack vad söt du är, kom fram nästa gång! :) kram
Filippa Lindau

2013-02-01 @ 13:28:56
Postat av: mandy

bästa flippsen!!!<3

2013-02-01 @ 14:03:00
Postat av: Ebba och Celia

Just nu har vi frågestund på bloggen, gå gärna in och fråga lite frågor. Det måste inte vara just det inlägget som vi skrev att det är frågestund, du kan ta vilket inlägg du vill att kommentera på. Kram<3

2013-02-01 @ 17:39:46
URL: http://Ebbaochcelias.blogg.se
Postat av: Olga

Hej!jag undra om du har sålt båda dina jones&jones klänningar (den ena som typ var förstör för dig och den andra som du hade på skolavslutningen förra året framförallt den eftersom att jag är typ lika stor som dig, men annars om du inte har sålt den iaf så undra jag om du skulle vilja sälja den! Kram jätte bra blogg!

Svar: hej, jag har sålt den med spets och kvar den enärmade! Vill inte sälja den då jag gillar den, kram och tusen tack!
Filippa Lindau

2013-02-01 @ 17:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback