middag

Kom nyss hem från stan, slutade så tidigt som 11.20 idag men väntade på att alla vännerna skulle sluta i 2h innan vi begav oss ner för en fredagsfika på viskan. Vi som hade ett löfte att sluta fika varje vecka.. det höl inte länge! Svårt att låta bli, alltid så mysigt när man går på helg. Ikväll ska jag på välkommstmiddag med balkommiten. Ska bli riktigt roligt faktiskt eftersom att både jag och min bästa vän Elin kom med. Ska försöka hinna knäppa en outfitbild innan jag går hemifrån så jag kan visa er imorgon. Ha en grym fredagskväll. 
 

Postat av: Mathilda

Har du ett filter till din kamera eller vart redigerar du dina bilder för att få dem så mjuka eller vad man ska säga? Kram

Svar: nej de har jag inte! Fotar manuellt sen redigerar jag på picmonkey.com :) kram
Filippa Lindau

2013-01-18 @ 21:50:01
URL: http://mcarlstrom.blogg.se
Postat av:

hej, först vill jag bara säga att jag älskar din blogg och tycker att du är jätte fin :) men jag har en fråga:

Har länge velat köpa glittriga toms, och ska nog köpa ett par på nätet men är lite osäker på storlekarna. så då undrar jag vad du har för sko storlek och vilken storlek du har på dina toms. det är många som har sagt att storlekarna är konstiga på toms. är jätte tacksam för svar!! kram

Svar: Hej! Tack så mycket, jag provade för de kändes jättekonstiga och så, jag provade en större än vad jag har för de första satt jättetight men tog den tighta för dom töjs! Så ta samma som du brukar ha, på typ ballerinor och så för de ska ju sitta åt! :) kram
Filippa Lindau

2013-01-19 @ 11:48:49
Postat av: Sanna

Du är så otroligt söt och du har en superfin blogg! :) Ha en bra dag!

2013-01-19 @ 15:57:22
URL: http://sannaamalm.blogg.se
Postat av: matilda

gud vad fin du är!!

2013-01-24 @ 19:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback