motivation

Bodylicious som är skriven av Sofi Fahrman och Julia Fors är något rekomendera. Har läst första sidorna och deras bikini bootcamp schema. Idag börjar jag med det, tre veckor framöver ska man följa deras schemat, allt från morgonpromenader och styrkeövningar till vilodagar. Alla kloka ord gav mig verkligen motivation till att börja träna och bli fit och bygga muskler / drömbikinikroppen nu. Det handlar inte om att banta och sluta äta bara ändra sin kost lite och smått börja träna, olika antal träningsdagar för varje vecka, man ökar med en dag för varje vecka. Deras "mål" med detta schema är att man efter 21 dagar kommit in i en rutin och börjar träna på egen hand. Måste bli fit inför worlds i USA + streeeetcha jäkel för att få en snygg scorp. 
 
Kom precis in från första morgonpromenaden, känns sååå skönt och har precis slängt i mig lite frukost. Nu blir det mage/rump övningarna enligt dagens schema och senare ikväll blir det cheerprac i 3h!
 

Postat av: Katarina

ska ni tävla i worlds? lycka till :) men ska du va på DM i borås i mars? :)

Svar: ja det ska vi, klubb VM och någon mer tävling! japp det ska jag, tävlar i coed blue :)
Filippa Lindau

2013-01-07 @ 13:28:09
URL: http://katarinadahlgren.se
Postat av: Anonym

Vart kollar du på gossip girl, om du inte laddar ner från pirate bay?:)

Svar: http://www.free-tv-video-online.me/player/videobam.php?id=QBLhG project free tv!
Filippa Lindau

2013-01-07 @ 15:24:39
Postat av: Nelly Segerqvist

Skulle du inte kunna dela med dig av några mag, rump och lår övningar som finns i boken?:)

Svar: kanske kan fota från boken och lägga upp! :)
Filippa Lindau

2013-01-07 @ 15:41:41
URL: http://nellysegerqvist.blogg.se
Postat av: Olivia

Vart kan man köpa boken och vad kostar den? :)

Svar: min mamma har köpt den men finns på adlibris för 170kr! finns nog i alla bokbutiker :)
Filippa Lindau

2013-01-07 @ 16:21:31
Postat av: Anonym

vart köpte du boken och hur mycket kostar den? :)

Svar: min mamma har köpt den men finns på adlibris för 170kr! finns nog i alla bokbutiker :)
Filippa Lindau

2013-01-07 @ 17:27:02
Postat av: klara

vart har du köpt den och vad kostar den? :-)

Svar: min mamma har köpt den men finns på adlibris för 170kr! finns nog i alla bokbutiker :)
Filippa Lindau

2013-01-07 @ 18:22:32
Postat av: Amanda

Har du några tips på hur man stretchar till bow and arrow? Skulle vara guld värt om du hjälpte mig!

Svar: kan lägga upp någon bra stretch video! brukar kolla gabi butlers :)
Filippa Lindau

2013-01-07 @ 18:26:44
Postat av: Alice

Heej,åhh snälla kan inte du visa dem stretching övningar du gör!? Skulle verkligen vara kul att få lite tips, då jag själv går i dans och vill bli vigare!!

Svar: kan försöka leta upp bra bilder eller stretchvideos!! :D
Filippa Lindau

2013-01-07 @ 18:43:01
Postat av: Elin

Åh har också den boken! Eller aa min syster ;) den är sååå bra! :) kram!

2013-01-07 @ 20:55:15
URL: http://www.nattstad.se/elin.utbult
Postat av: Sara

Grymt, hoppas du lyckas! men "alla klocka ord"...?

Svar: oj skulle nog vara kloka eller klockrena :)
Filippa Lindau

2013-01-07 @ 22:00:00
Postat av: Sofie

åh skulle verkligen behöva något liknande för att komma igång med träningen! är det ett bra träningsschema? skulle du rekommendera den? :)

Svar: ja verkligen!! jag är den som inte gillar att träna och sånt men jäklar vilken motivation jag fick av de första sidorna och schemat är utmärkt för mig som inte gillar att gå till gym och sånt!
Filippa Lindau

2013-01-07 @ 23:09:40
URL: http://photo.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur stretchar man för att kunna göra en scorp?

Svar: kan göra ett större inlägg om detta med stretcha!
Filippa Lindau

2013-01-08 @ 03:47:46
Postat av: Anonym

Du kanske inte har läst så mycket i boken än men skulle du kunna ge lite tips om hur mycket du/boken tycker man ska träna o hur man ska äta o lite så? :)

2013-01-08 @ 17:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback