pluggmåndag

Kom nyss hem från skolan och ska försöka plugga på min företagsekonomi, en stor inlämning som måste bli klar. Läsa på mandaringlosor till fredag och sedan plugga inför mitt omprov i samhäll, skolan tar död på mig. Det är verkligen så mycket och så svårt. Kära nior om ni väljer ekonomi på Teknis, förvänta er inte att det är en "chill-linje" som ryktena säger. Det är så mycket mer än vad man tror. Uppdaterar med dagens outfit senare ikväll när jag fått gjort mina läxor. 
 

Postat av: Julia

Var kan man hitta de bästa jackorna till våren? Kram :)

Svar: zara!
Filippa Lindau

2013-01-14 @ 16:51:20
Postat av: A.

Är du halv svensk också eller är du inte svensk alls? (Hoppas du fattar frågan ;))
Du är jättefin, älskar din blogg!

Svar: min pappa är svensk och mamma är född i korea men kom hit till sverige som 13 månader gammal! så ja mest svensk haha :D tacktack <3
Filippa Lindau

2013-01-14 @ 16:52:07
Postat av: Anonym

vad har din bror gjort med sina ögonbryn egentligen??
:'D

Svar: haha de va en gammal bild från när han rakade bort dom!
Filippa Lindau

2013-01-14 @ 17:25:18
Postat av: Elin

Hur mycket poäng hade du när du gick ur nian?:)

Svar: mellan 270-290 nåt däremellan! minns inte :)
Filippa Lindau

2013-01-14 @ 20:20:27
Postat av: Klara engberg

Vad vill du bli när du är vuxen? Vad vill du jobba med?
Och vad var andledningen till att du valde Ekonomi/företagsekonomi som gymnasielinje och är det ett klokt val? Jag funderar stark på att välja det om ett par år! :) uppskattar verkligen svar på att mina frågor!
P.S du är otroligt fin och gillar verkligen din blogg. <3

2013-01-15 @ 17:02:06
Postat av: Carro

Hej du har verkligen en jätte fin blogg som jag inspereras mycket av :).

Vart har du köpt din blus/skjorta på bilden ?
Hur mycket kostar det att göra ögonfransförlängning där du gör ?
Tycker du jofama by kenza 9 i svart är snygg?
Vilken av hennes jackor tycker du är snyggast ?
KRAAAM <3

Svar: Hej, tack vad roligt! Blir jätteglad av att höra de :) Blusen är från jolina second female!
Kostar 1500kr startpris sen från 450kr att fylla på!
Ja den är fin men inte min stil, lite mycket detaljer!
Vet inte hur alla jackor ser ut tyvärr..
Kram
Filippa Lindau

2013-01-23 @ 23:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback