bästa vännen fyller år

Ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade åååår. Idag fyller ingen mindre än min bästa vän Elin år. 17 fyllda somrar idag. Jag tror inte ni behöver en beskrivning av denna tjej för henne har ni sett innan. Men ja en av mina närmaste och bästa, vi delar ALLT med varandra. Vi träffades för första gången i cheeren för cirkus 6 år sen tror jag, vi har hållt ihop så länge och det ska vi göra livet ut. Finns för många både fina och ocharmiga bilder på oss tillsammans att jag inte ens skulle få plats med dem i ett inlägg. Älskar dig tusen gånger om det vet du. Vi ses ikväll, säg grattis till henne i kommentarsfältet. 
Älskar dig Elin ♥ GRATTIS på din dag! (5 år gammal bild)

Postat av: Anonym

Grattis!

2013-07-09 @ 14:14:56
Postat av: Alva

Grattiis❤

2013-07-13 @ 21:09:13
URL: http://alvaoc.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha vad söta! :) Går hon fortfarande på cheerleading? :)

Svar: ja! :)
Filippa Lindau

2013-07-19 @ 19:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback