marstrand & kompis hemma

Spenderade min söndagsförmiddag på Marstrand med Amanda och hennes familj. Vi strosade runt nere vid hamnen, gick en promenix 1h för att hitta till rätt klippor och åkte hem rätt tidigt för vädret var inte på topp tyvärr. Vi åkte hem för att träffa vår kära vän Alice som äntligen är hemma efter 2 veckor i Grekland och 1 i Båstad. Vår vän Johanna är också hemma efter 1 vecka i Palma så det var mysigt att få träffa dem och prata lite. Nu är det bara 2 av tjejerna som inte är hemma i Borås tror jag. Millie träffade vi igår. Ber om ursäkt för uppdateringen men har tagit vara på mina lediga dagar det senaste på bästa sätt så inte haft tid för bloggen + att min bror har min kamera... Det är väl den sanna anledningen. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback