min vecka

Bjussar på en egobild från i tisdags. Tänkte försöka berätta om vart jag hållt hus de senaste dagarna. I torsdags när vi kom hem från varberg tog vi en snabb sväng upp till mig, fixade oss och åkte ner för att äta i stan med några av min brors vänner. I fredags träffade jag mandisen och mandisen, båda Amandorna. Vi tog en sväng genom stan sen träffade jag TREDJE mandisen haha. Blev en spontanutgång med henne, hon ringde mig 21.38 och 21.43 satt jag på bussen. Blev en spontan och rolig fredagskväll. I lördags låg vi halvt döende hemma hos Millie på takvåningen och solade, hon är äntligen hemma då hon varit i Kroatien 2 veckor. Imorgon ska jag ge mig in på en jobbvecka, jobbar 6-14 alla dagar och 14-22 på helgen. Får se om jag överlever då jag dragit på mig världens förkylning, halsont och febern är påväg känner jag. Ska hoppa in i duschen nu och hoppas på att jag kommer upp imorgon bitti vid 5. Godnatt.

Postat av: Diman Dilir

så fin!

2013-07-21 @ 23:23:16
URL: http://dimandilir.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback