sunshine

hatt&bikini /H&M - rayban /Glasögonmäster
Idag visade sig värmen här i Borås. Sjukt vad varmt och skönt det var när jag kom ut från jobbet runt två-tiden. Åkte hem och la mig ute på balkongen, somnade någon timme ute i solen och fick allt lite färg idag. Måste passa på eftersom att många av vännerna kommer komma hem solbrända och fina. Har nyss duschat och sitter ute i solen igen och njuter av värmen. Ska göra lite mat snart och sedan kolla sommarkrysset, Zara Larsson är med ikväll.

Postat av: Astrid

Hej! Om jag inte minns fel så gjorde du väl en soltatuering förra sommaren. Ett hjärta? Hur gjorde du den? :) jättefin blogg!

Svar: målade med vattenfast eyeliner/kajal så blev det bränna redan första dagen! fyllde på när jag kom upp efter att jag badat :) tack
Filippa Lindau

2013-07-06 @ 18:28:02
Postat av: Ellen

Vart kommer din bikini ifrån?:)

Svar: h&m!
Filippa Lindau

2013-07-08 @ 17:19:29
Postat av: Annika

Härlig bild :)

2013-07-08 @ 20:36:14
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Natalie Hanna

Åh! Stilig hatt! Den skulle jag haft på Rascal Flatts konserten i lördags! Himla fin blogg också! Hoppas du har en fin sommar! :)
Kram/ Natalie
Cake of Care

2013-07-08 @ 21:09:25
URL: http://cakeofcare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback