cutiepie

Två kärleksfulla fina bilder från igår på mina fina vänner Viktor och Alice. Världens finaste lilla gullepar♥
 

Postat av: karolina

Så fina! Vad tycker du är finast, guld marenas eller silvriga ? Själv är jag ganska brun nu eftersom att jag har varit i Thailand så guld är ju riktigt snyggt till bruna ben.... Men känner ändå mig för ett par silvriga , vad tycker du?:)

Svar: guld! :) ta dom du känner passar till dina kläder mest!
Filippa Lindau

2013-06-23 @ 00:17:17
Postat av: Johanna

Kan du tipsa om affärer som har fina paljettkjolar?

2013-06-23 @ 11:22:43
Postat av: jag är inte dum i huvudet! Jag har aspergers syndrom!

sötnosar:)

2013-06-23 @ 15:10:35
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback