glasögonmäster

Var inne på Glasögonmäster i stan idag och hämtade ut min vinst. Wiii så kul att jag vann ett par till Ray Ban. Äger numera tre stycken. Här kan ni se vilken bild jag vann med. Den med mest likes vann så får tacka alla mina trogna följare och "likeare" på instagram, tack vare er äger jag nu ett par flash lens. Ska visa bilder på dem imorgon. Tycker ni alla ska gå in och gilla glasögonmäster på facebook här och följa dem på instagram så missar ni inte nästa deras nyheter och om de blir tävlingar med fina priser. @glasogonmaster - instagram

Postat av: Elin

här får man minsann inget tack för att man ställer upp och posar i bikini, ok då vet jag

Svar: heheheh ty bror
Filippa Lindau

2013-06-24 @ 19:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback