oldie one

gammal bild från midsommar
Förlåååt för den kassa uppdateringen, nästan 3 tomma dagar här. I torsdags tog jag en snabb dusch efter jobbet och åkte ner till stan för att träffa Edith som är hemkommen från USA efter 1 år, fikade och myste på da matteo. Åt sedan på bryggan med Johanna och tog en sväng genom stan eftersom att det var första torsdagskvällen. I fredags åkte jag hem efter jobbet, bytte om och åkte ner till stan och vidare mot Fanny för att fira henne och Leonie. Har bara lite mobilbilder jag ska slänga upp ikväll när jag kommer hem. Är just nu hos Johanna med några av tjejerna och tittar sommarkrysset, käkar pizza och godis. Imorgon ska jag förbereda och fota lite så jag har massa bloggbilder till veckan. XO

Postat av: matilda

Fint :)

2013-06-30 @ 13:13:38
URL: http://matildiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback