sen frukost

Sov ut väldigt länge idag, gick upp runt 11/12. Bakade sconesmuffins till frukost och har precis tryckt i mig det till frukost. Vet inte vad jag ska hitta på idag. Många av mina vänner har redan börjat jobba... lite tråkigt att sitta ensam första veckan på lovet. Ägnar lite tid åt bloggen denna vecka dock eftersom de andra veckorna kommer va tråkiga att blogga om när jag skall jobba. Vi hörs lite senare, pussilago.
 
 

Postat av: Linn

Åh så gott med scones! :)

2013-06-11 @ 14:20:53
URL: http://linnjo.blogg.se
Postat av: Filippa Sand

Recept tack?;)

Svar: vanligt sconesrecept men gör små "bullar", dra isär degen och lägg varje bit i en muffinsform!
Filippa Lindau

2013-06-11 @ 23:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback