amerikanska pannkakor

Skulle laddat upp detta inlägg efter skolan men det krånglade med mina bilder och sen krånglade min mobil så hela mobilen återställdes, så ledsen för ALLA mina bilder försvann.. bara kontakterna som fanns kvar! Jätteledsen över att alla sms försvann och anteckningar haha. Aja kom hem efter skolan och slängde i mig amerikanska pannkakor och jordgubbar till och sirap på några, så gott!
RECEPT 4 PERS. (jag brukar göra hälften när jag gör till bara mig)
1 ägg (oavsett om du gör till 4 eller bara 2)
2,5 dl mjölk
3 dl mjöl
2 tsk bakpulver
2 msk socker
0,5 tsk vaniljsocker
0,5 tsk salt 
2 msk smält smör 
jag steker alltid bara första med lite smör, inte för hög värme och när pannkakan börjar bli "torr" ovanpå så är den färdig, första blir alltid dålig.

Postat av: Sofia

Recept?

2013-03-04 @ 20:58:18
Postat av: Anaïs Wilson

Hoppas det smaka bra :)

2013-03-04 @ 21:26:11
URL: http://wakeupandlive.blo.gg
Postat av: yasmina

Det hände mig med förra veckan! Jag fick på riktigt ångest, det var bilder från hela 2012 som försvann... Så jäkla irriterande haha! :(

2013-03-04 @ 22:28:24
Postat av: Filippa

kan du skriva recept? :)

2013-03-05 @ 09:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback