fruktbomb

Mycket matbilder hit och dit men det är såå kul och fint med matbilder. Kollade igenom på min stora dator, har en mapp "ätbart" och man blev hungrig av att kolla på alla bilder. Nästan så jag ska skapa mig en mattumblr så jag kan gå in och titta på alla bilder. Hur som, tagit det lugnt efter skolan, åt massa frukt precis och kollade på 112 liv och död. Är helt fascinerad av brandmänn, sjukvårdare och poliser. Sånt jobb, räddar liv och allt. Sjukt mycket cred till dem. Kanske ska gifta mig med en brandman istället för ett hockeyproffs haha.

Postat av: bella

gott med frukt :)

2013-03-13 @ 20:21:00
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se
Postat av: Anonym

Gott! Men har du en tumblr och isåfall vad heter den? :)

2013-03-13 @ 23:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback