lopppis och gala

Idag mellan 10-16 står vi mitt på stora torget (mellan h&m och mq) och har en stor loppis, vi säljer både kläder och prylar till lååååga priser så kom och fynda. Allt går till vår VM-resa och vi behöver all hjälp och stöd vi kan få. Glöm inte bort cheergalan som är imorgon 15.00 i Almåshallen, köp din biljett på stan under lopppisen idag eller på familjen sandwall. Jag ska ta mig ner till stan med Elin och sälja mellan 10-12 sen vidare för träning som kom förbi vettja!

Postat av: Anaïs Wilson

Hoppas ni får mycket sålt:)

2013-03-02 @ 09:30:10
URL: http://wakeupandlive.blo.gg
Postat av: Hibaq Warsame

Jag kunde tyvärr inte åka ner till stan idag så jag undrar om man kan köpa biljetterna direkt i Almåshallen? Jag vill verkligen gå på galan! Skulle uppskatta svar snarast! :)

Svar: hej, du kan gå in på familjen sandwall i stan bredvid cafe viskan och köpa biljetten imorgon innan galan! Det går att köpa vid dörren OM det finns kvar :)
Filippa Lindau

2013-03-02 @ 15:46:24
Postat av: ELINFELICIAS

härlig bild!

2013-03-02 @ 20:16:45
URL: http://elinfelicias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback