bloggläsare

Kom fram massa små söta tjejer i helgen, några som kom fram och sa hur mycket de gillar min blogg, några tog kort och många berömde även mig och laget. Blir sååå glad när ni vågar komma fram och säga nåt till mig. Det är jätteroligt verkligen, tack till alla stöttande och värmade ord om vår presentation igår under SM med Coed Blue. Kärlek till er läsare♥

Postat av: Kajsa

Jag och min kompis gick också fram till dig :) du är så fin och hur duktig som helst! :D

2013-05-13 @ 11:47:17
Postat av: Katarina

aww, nästan alla går i min förening. sötaaa!

2013-05-13 @ 13:09:51
Postat av: johanna

ni var bäst och det vet alla, ni var mycket bättre än Dc6
jag hoppas att ni är glada ändå, och att du inte slutar!

2013-05-13 @ 17:32:00
Postat av: irma

Hej!
kika gärna in på min blogg om frisör livet. Här kan du läsa om allt ifrån hårvårds tips och produkter till härliga sommaruppsättningar och nya trender!
Välkommen!

2013-05-13 @ 19:33:32
URL: http://granboms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback