Cloud Nine

Var imorse hårmodell på Barbershop B2 för att testa nya styling tekniker med verktyg från Cloud Nine. Blev sjukt imponerad över hur mycket man utvecklat plattänger och locktänger, ska definitivt äga en cloud nine plattång nästa gång jag köper mig en ny. Barbershop är ensamma i Borås om att sälja denna produkt, lite dyrare men förhoppningsvis värt priset för den kvaliten. Alla frågar mig om hur jag får mitt hår att hålla sig platt, mitt hår är väldigt lättstylat men om ni har problem med att få håret att hålla sig rakt, införskaffa denna tång! Finns tre olika storlekar på plattängerna, kika in på barbershops facebooksida här eller salongen i stan - cloudninescandinavia @instagram

Postat av: Bella Eliasson

Hej Filippa! Tänkte bara fråga dig, vad tycker du om zebra/vitsvart Leo mönstrade byxor? Tycker du att det är lite "efter" att ha det nu, när många hade det innan? Haha hoppas du förstår vad jag menar... Kram

Svar: Hej, jag tycker det är jättesnyggt men jag tror man tröttnar lätt på dem.. precis som med leobrallstrenden! lite uttjatat! kram
Filippa Lindau

2013-05-16 @ 20:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback