designat av Pauline Åberg

Som jag nämnde i morse så var jag inbjuden och hade VIP-plats på kvällens modevisning i almåshallen. Några tjejer från min gamla skola och även några från konståkningen hade en visning med sin klass för sina slutprojekt. Sjukt imponerande hur fina kläder de designat, gillade mest Paulines då den hade mycket fina färger och väldigt stilrent. Men alla andras kollektioner var också jättefina och alla hade sin egna lilla "touch". Och för er som kanske undrar så känner jag både Pauline och Pixi lite grann då vi gick tillsammans på kunskapsskolan. Min fina klasskompis Felicia (i rött på sista bilden) gick för Pauline och även Juliana i brunt som jag bloggat lite om för ett tag sen. Som sagt, riktigt imponerande och ett STORT tack till Pauline och Pixi som ordnade en VIP-plats på visningen, så duktiga är ni! Fick några andra bilder men inte jättebra, fick inte så många på Pixis kollektion då jag glömde ta ett program och visste inte hur hennes modeller eller kläder såg ut.. tyvärr. 

Postat av: Sandra

Går det att få tag på hennes kollektion någon stans? :)

Svar: ingen aning, kontakta henne på facebook! Pauline Åberg
Filippa Lindau

2013-05-16 @ 22:52:46
Postat av: Felicia

Är hon där Felicia modell "på riktigt"? Hon är så snygg!!

Svar: ja hon brukar gå rätt ofta men tror inte hon är signad för en agentur :)
Filippa Lindau

2013-05-16 @ 23:23:13
Postat av: Anonym

Hur gjorde du fresyren som du hade igår på modevisningen? med flätor och en stor boll i nacken?

Svar: haha det var jätteslarvigt från morgonen då jag hade haft promenad i 4,5 timme.. jag gjorde två flätor på sidorna som jag sov med, satte upp allt i en toffs och sen allt bara i en boll/trulls :)
Filippa Lindau

2013-05-17 @ 16:33:59
Postat av: matilda

FIna bilder :)

2013-05-17 @ 17:43:52
URL: http://matildiz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback