ESPN

Ska försöka fatta mig kort om ESPN Wide World of Sports. Ett sjukt stort träningscenter. Det fanns två hallar där tävlingarna hölls, milk house/hp field house och sen josten center. Vi tävlade som Team Sweden och finals som MFC i den stora - milk house och kvalet som MFC i den lilla - josten. Alla tävlingar gick hyfsat bra. Vi kom 8/13 som Team Sweden. Som MFC satte vi allt sista dagen, dock en miss i pyrren och slutade på sista plats, däremot kvalade vi ju automatiskt vidare så av 31 lag blev vi 16 till finaldagen. Sjukt stora hallar, sjukt mycket folk, sjuuukt häftigt och mäktigt att se alla stora lag tävla och hur alla hejjar på. Sporten är så galet stor i USA. Jag dog nästan när jag fick se Smoed live, mitt favvolag. Dom tog guld och sen såg vi Shannons lag Rockstar Beatles, han har gjort vårt program. Dom kom tvåa, alltså efter smoed, grymt duktiga tjejer och killar. Ska inte babbla på massa mer för det är så svårt att förklara hur tävlingarna är gjorda och vilka klasser och kval hit och dit. Ska försöka hitta film på oss så jag kan visa er iallafall. XO

Postat av: Sara - Hold on be strong

Fina bilder!!

2013-05-04 @ 00:24:10
URL: http://saraleasofia.blogg.se
Postat av: Anonym

Coolt! Vilka 5 länder slog ni?

Svar: inte exakt koll men tror mexico, ecuador, chile o china! de va två på tredjeplatsen
Filippa Lindau

2013-05-05 @ 23:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback