hollister

ca 250kr på hollister - och jag har storlek 00 W23 (brukar få den frågan)
Fann ett par perfekta nya jeansshorts inne på Hollister på Florida Mall. Behövde ett par nya med fin slitning, fått många frågor om mina jeansshorts jag haft i somras, och de är att ett par sjukt gamla från h&m barn som jag klippt av sömmen på och fransat själv. Dock har jag växt under året (?!!?!) så dom var fööör tighta och rumpchock så nu blev det ett par nya. Ångrar att jag inte köpte ett par vita också..

Postat av: Pernilla

Hur långa är de? Går de till precis under rumpan eller är de lite längre?

Svar: de är normallånga, inte jättekorta men inte långa :)
Filippa Lindau

2013-05-07 @ 14:11:23
Postat av: Anais Wilson

Älskar hollister!

2013-05-07 @ 18:47:58
URL: http://wakeupandlive.blo.gg
Postat av: Solin

Så fina!

2013-05-08 @ 17:32:19
URL: http://solinj.blogg.se
Postat av: Anonym

Tror du att du kan visa dem på?:)

Svar: ja absolut, ska bara få tid för det! :)
Filippa Lindau

2013-05-09 @ 11:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback