lack från ciaté

Naglar i rött, båda lacken kommer från märket ciaté och finns inne på jolina, tror de kostar ca 100kr styck. Det genomskilninga är ett vanligt baslack och sen är det ett rött. Dock var jag inte så noga när jag målade på och ser lite halvt kaos ut men väldigt fin färg. Gillar inte att bära nagellack men det här sticker inte ut jättemycket när de är så mörkt. 

Postat av: yo

lol det finns tusen gånger bättre kvalité för naglack som är betydligt billigare... köpte du de bara för de från jolina eller?:S

Svar: haha nej! Min mamma köpte dom lacken där och inte bara för det är från jolina, herregud! Tråkigt att du tror att jag köper det bara för de är därifrån!
Filippa Lindau

2013-05-23 @ 18:50:43
Postat av: Julia

Hej jag ska också dit till Kreta där i varit! Älskar din blogg! Kan du berätta lite hur det såg ut? Var det mycket shopping? At det mycket shopping i chania? Var det långt till stranden? Var den fin? Tacksam för svar!
Ha det bra!
// kram

Svar: kan göra ett inlägg om detta! kram
Filippa Lindau

2013-05-23 @ 21:19:26
Postat av: Lina

Vad heter den appen du gör dina collage på? /kram

Svar: picmonkey eller picstitch i mobilen :)
Filippa Lindau

2013-05-24 @ 11:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback