under min hatt

En bild från USA, i min nya hatt från h&m. Gillar den starkt. 

- På lördag är det SM, det är då det gäller. Kötta och ta hem det jäkla efterlängtade SM-guldet med coed!!
- 19 skoldagar kvar till sommarlovet. 
- Har tankar på att banga skolan då jag är rädd för att behöva gå om (ja så illa är det med min matte)
- Sista träningen med mitt älskade coed-lag på tisdag.
- Arenakampen snart - sjuttonde maaaj.
- Feting mycket plugg denna månaden, har sån ångest och mår dåligt för allt plugg ärligt talat.
- Pank, livet är tufft för mig, liiiite pank våren 2013 AJAJAJ lippan..... klicka på reklamen nere i menyn så jag kan få några slantar dåå
Peace out readers - ni är grymma, ni ger mig iallafall glädje och får mig lugn när jag känner mig stressad!!♥

Postat av: Anonym

vad heter hotellet ni bodde på i orlando? :) o vad heter alla köp centrum ni va på? du har en sjukt bra blogg, fortsätt så finis!

Svar: disney pop century resort :) orlando premium outlet international drive, samma fast vineland ave och sen florida mall :)
Filippa Lindau

2013-05-06 @ 00:01:18
Postat av: Anonym

Vad menar du med sista träningen med coed? Ska du byta lag nu?! :(

Svar: sista med detta coed-laget för säsongen!
Filippa Lindau

2013-05-06 @ 00:07:51
Postat av: Petra

Fin!

2013-05-06 @ 08:10:26
URL: http://petraelisabeths.blogg.se/
Postat av: Linn

Åh vad roligt att få tävla i USA. Hoppas du får en bra dag :)

2013-05-06 @ 10:57:50
URL: http://linnjo.blogg.se
Postat av: Ida ♥foto mm♥

Vilken fin hatt!

2013-05-06 @ 17:04:55
URL: http://issiegirl.blogg.se
Postat av: Anonym

När jag gick i ettan var det så nära att jag skulle faila på matten, eller jag faila ju hela året men med all slit och tårar klara jag det till slut, och om JAG klarade det kan alla klara det, ge bara inte upp så klarar du dig.

2013-05-06 @ 21:37:14
Postat av: Anonym

Haha du gav mig ett gott skratt med din text!

2013-05-06 @ 22:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback