budget vs lys

budget vs lyx
Lite tips inför hösten, budget som lyx. Jag själv har köpt mig ett par liknande Acne Pistols skor från din sko (inte de som är på bilden) så tänkte visa er dem i veckan. Sen är jag ute efter ett par snygga skinnbrallor med fina detaljer, har ni tips på billiga så länka. Ska inte köpa massa kläder nu eftersom jag ska spara pengar. Men tipsa gärna. Sen tycker jag att man i höst ska satsa på gosiga stickade tröjor. Så mys och snyggt!

Postat av: Anonym

Vilka dr denim sitter som smäck? (Svarta) finns ju olika modeller, vill ha ett par tajta & svarta

Svar: kissy modellen tror jag det är jag har, dom är låga!
Filippa Lindau

2013-10-21 @ 17:57:25
Postat av: Felicia

Finns ett par snygga skinnimitation byxor på FACE i Borås, märket only för 350 med jättesnygga dragkedjor :)

2013-10-21 @ 17:58:10
Postat av: Anonym

I vilket inlägg har du på dig jeansen?

2013-10-21 @ 19:38:10
Postat av: Alma

Gillar verkligen när du gör budget vs lyx!! Gör gärna fler sådana!

2013-10-22 @ 19:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback