busfian 5 år

Idag fyller denna lilla busfian 5 år. Mitt lilla hjärtegull som blir större för varje dag (skojar... hon krymper typ). Hon är hos pappa denna veckan så ringde imorse med mamma och grattade, tänkte åkt ut en sväng efter skolan men blir så stressigt eftersom att jag sa se på matchen ikväll. Ska ut och fira på söndag efter jobbet. Så GRATTIS till min sötaste coolaste lillsyrra, även grattis till min fina vän Ellen som fyller 17 år idag!

Postat av: hej

Vad fick hon? Köper du något till henne? Lite bilder? Vet nämligen inte vad jag ska köpa till min lillasyster som blir 5 om någon vecka!

Svar: hon är hos min pappa så vet inte exakt vad hon fått men med mamma ska hon få åka till göteborg och köpa lite saker hon vill ha, söta små öronmuffar och miniUggs tror jag! Jag ska nog köpa en barbie eller något, hon har bett mig köpa det!
Filippa Lindau

2013-10-24 @ 17:23:28
Postat av: Jennifer - ungmamma, foto, träning & hälsa

så söt (:

2014-01-12 @ 13:48:34
URL: http://jexeii.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback