för dina UGGs

Sprang in på jolina efter jobbet i helgen för att köpa impregneringsspray till mina UGGs. Köpte inte ett sånt paket man kunde göra när vi var i USA för jag kände att det var onödigt, dock borde jag gjort det. Mina uggs blev förstörda utav några små regndroppar längst fram på toppen. Fick låna en kompis mockaborste som är till för UGGsen och har nu sprayat in dem i denna spray som är skyddande mot regn, väta och snö. Spring och köp för att dom ska bli lite skyddade i höst. 179kr på jolina. Finns även att köpa ett "shampoo" så du kan tvätta dem. 

Postat av: Anonym

Tål dom regn och snö efter att man impregnerat dom? Vill köpa ett par men vill att dom ska hålla i vinter utan att bli fula :(

Svar: jag tror det! Mina vänner har dem nu när de är lite småregn och dom är fina :)
Filippa Lindau

2013-10-23 @ 12:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback