hello autumn

Hösten är här. Och sååå mysigt är det ju. Fina färger vart man än går, hela parken är upplyst av orangea, röda, gula och gröna fina toner. Löv överallt på stadens gator. Solen tränger sig fram mellan molnen vissa dagar och ibland får vi stå ut med några droppar regn. Men jag tycker nog ändå vädret har varit ovanligt bra iår? Här i Borås iallafall. Det är nu man ska gosa ner sig med vänner och familj, se på en film och äta gott och dricka varmt. Mysigtlistan skall spelas på högsta volym så delar med mig av min lista, löööve it. 
Min "Mysigt" spellsita @ spotify här

Postat av: ...

Hur kan man matcha de bruna mini ugg'sen? vet att du köpte ett par! kram

Svar: jag brukar ha helsvart, svarta jeans o tröja eller mörka jeans och någon t-shirt eller tröja bara! :)
Filippa Lindau

2013-10-10 @ 16:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback