replayjacka såld!

Har fått flera frågor om jag säljer min replayjacka, svaret är JA! Nu har jag bestämt mig efter många om och men. Jag säljer den, pälsen skall egentligen inte sitta på men självklart får ni med den. Man kan ta av den om man vill, sy fast, eller som jag har gjor -fäst med nålar. Tycker den är fin utan päls också om man känner för det.
Inte helt vanlig svart eftersom det är vita ränder på sidorna vilket markerar jackans kanter mer. Den är lite längre på mig eftersom jag är rätt kort som ni ser, så är du längre så sitter den lite längre upp då. 
STORLEK: det är en M men den passar ju mig som är en XS så ja, den passar dig som är XS/S/M skulle jag vilja säga.
PRIS: minst 900kr, ni får buda då det varit många intresserade så släng iväg ett mail till [email protected]
Gör gärna en snabb affär. Och jackan är varm, det är en vinterjacka! ;) 
SÅLD!!

Postat av: Anonym

bild?

2013-10-25 @ 18:16:53
Postat av: Hanna och Malin Forsberg

Omg, såg dig i stan idag! Var inne med min syster på H&M, så om du undrar varför det var någon tjej som typ kollade på dig(dock ville jag inte glo, då jag fattar att det kan vara jobbigt). Haha så var det jag!
Gillar din blogg jätte mycket och var jätte coolt att se dig IRL!<33 Kram och hoppas du får ett bra höstlov!:D
Gå gärna in på vår, nyss skaffat den!

Svar: haha men vad söt du är då! :D tacktack, kram!
Filippa Lindau

2013-10-25 @ 22:52:56
URL: http://fforsberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad ska du ha

Svar: som jag skrev, minst 900kr
Filippa Lindau

2013-10-25 @ 23:13:31
Postat av: Eve

Hade vart super om du la upp lite närbilder på den! Superfin :) har en blå replayjacka men börjar bli lite tråkigt, inne på tredje året med den nu haha :D kram på dig!

2013-10-26 @ 00:00:42
Postat av: Emelie

Tuff och snygg header du hade ;)

2013-10-26 @ 00:38:10
URL: http://nattstad.se/bymelli
Postat av: Johanna

Fin jacka :)

2013-10-26 @ 02:43:37
URL: http://liveticalifornien.blogg.se
Postat av: Julia

Jag ska till Göteborg på tisdag och undrar vad jag inte får missa när jag där!

Svar: jag har inte så bra koll på göteborg och vad man måste se, men budgetbutiker som zara, h&m i nordstan, bikbok, monki och tessie brukar väl vara favoriter hos många. Sen de dyrare så som NK, fiorucci, tara, raglady och cos! :)
Filippa Lindau

2013-10-26 @ 10:00:15
Postat av: anonym

om man är ungefär 160 lång, passar den då? eller är den för "lång" då?
super bra blogg förresten❤️

Svar: Då passar den!! :) taack, kram
Filippa Lindau

2013-10-26 @ 13:40:53
Postat av: Anonym

Vad ska du ha för vinterjacka iår?
Eftersom du säljer denna :))
Kan du göra ett inlägg på snygga vinter jackor?:)

Svar: Jag tänkte visa er den om jag nu får sålt denna replayjacka! :) ska försöka komma ihåg att göra de!
Filippa Lindau

2013-10-26 @ 16:27:54
Postat av: Anonym

ska man frakta eller mötas upp?:) vill gärna köpa den nämligen

Svar: Bor du I Borås möter jag upp! Budet ligger på 1000kr du får maila mig
Filippa Lindau

2013-10-26 @ 21:26:14
Postat av: Mika

Hej!

SUPER FIN jacka! Hur länge har man på sig och tänka på ifall man vill köpa den? Och ifall någon lägger mer än 900kr säljer du den till den då, alltså den som lägger högst bud? :)

Svar: Högsta bud är 1000kr nu :) vill få sålt den inom veckan som kommer
Filippa Lindau

2013-10-27 @ 11:08:48
Postat av: victoriaa

vart köpte du pälsen? :)

2013-10-27 @ 11:56:02
Postat av: Anonym

btw är det en dunkappa?

2013-10-27 @ 12:48:29
Postat av: Lotta

Hej Filippa!

Jackan är superfin! Finns den kvar fortfarande? Har mailat dig ang bud!

Tack för inspirerande blogg!

Med vänlig hälsning, Lotta

2013-10-27 @ 12:57:29
Postat av: Viola Söderberg

Gud vad fin blogg du har!
Klicka gärna in på min där jag skriver om livet som student på Sveriges nordligaste gymnasieskola, Rymdgymnasiet.
Ha en fin dag:)

2013-10-27 @ 16:46:30
URL: http://norrskenochrymdskepp.blogg.se/
Postat av: josse

vart är pälsen på jackan ifrån? för den var la inte där från början? letat jätte länge men hittar verkligen ingen för rätt pris tacksam för svar

2013-11-03 @ 20:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback