just nu 17:13

Sitter i soffan, teven på, maggio från högtalaren, lillasyster som tittar på iPaden och jag med datorn i knät. Tänkte läsa lite i min nya favvobok och bibel (hehe). Ska göra mig en budget i väntan på att Johanna och Amanda kommer hit innan det blir jobb. Kan tänka mig att det blir reeedigt kallt ikväll så ska ta på mig dubbla tröjor och fleece. Pussss

Postat av: Klara

Du läser ekonomista, ör den bra? Värt o köpa?
Kram

Svar: ja den är vääärd att köpa och läsa!! Redan hjälpt mig med att hålla i pengarna :)
Filippa Lindau

2013-10-04 @ 23:27:28
Postat av: Linn

Maggios nya album är så stört bra

2013-10-06 @ 08:13:43
URL: http://linnjulia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback