mina sköna pjux

Mina skönaste dojjor som jag slänger på mig när jag känner för att gå i något bekvämt. Snygga är ju dom för den delen också. Funkar även bra till jobbet när man står upp hela dagarna. Finns väldigt många nya snygga på nike.com just nu, jag har modellen Air Max 1. Ikväll blir det sent jobb på arenan, Europa League match så jag skall jobba i kiosken som vanligt, 19.45-22.45 så får se om jag hinner blogga något senare idag. Har möte med styrelsen efter skolan och ska passa lillsyrran innan jobbet.

Postat av: Emma

Hej, jag har för mig att du brukade vara barnvakt innan en gång i veckan? Fick du betalt för de då? Va de till någon du kände eller hur fick du de jobbet? Vet du hur man kan söka ett sådant jobb?
Grym blogg!! :)

Svar: jo alltså min mamma jobbar inom kommunen och höll i en föräldrarkurs där dom behövde extra personal som passar barnen medans föräldrarna är där! Fick betalt ja från kommunen, och som jag sa så fick jag de via min mamma! Kolla arbetsförmedlingen om de söker några barnvakter :) kram
Filippa Lindau

2013-10-03 @ 15:33:46
Postat av: Amanda

Supersnygga!

2013-10-03 @ 16:47:34
URL: http://idaoamanda.blogg.se
Postat av: Olga

vart köpte du dom någonstans kan inte hitta dem:( super snygga!

Svar: ebay!
Filippa Lindau

2013-10-08 @ 18:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback