om lilla mig

- Jag sover hellre 5-10 minuter längre och stressar istället till bussen på morgonen
- Känner mig obekväm framför kameran när andra skall fota mig eller ta outfitbilder på mig
- Skäms över att visa mig med fett hår, har därför alltid med mig torrshampoo i väskan
- Har världens största fobi för ormar (kan knappt läsa ordet för jag är så rädd)
- Jag har gjort en skönhetsoperation, mina öron.. hehe
- Vill ta ut min tandställning i januari 2014
- Älskar att sjunga gamla pop-hits låtar och allsånger när man är ute
- Jag har valt att inte köpa några kläder och andra materialla ting för att istället kunna åka ut o resa med vänner
 - Tycker själv att det är jobbigt att skratta eller le inför folk med min tandställning
- Har världens bästa familj & vänner - ÄLSKAR ER
 

Postat av: Diman Dilir

tycker det är jätte fint med tandställning:)

2013-10-14 @ 21:44:17
URL: http://dimandilir.forme.se
Postat av: aina [fotoblogg]

Du är så himla fin!

2013-10-15 @ 13:14:11
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: Sara

när kan man köpa eran uf väska och hur mycket kommer den kosta
jätte snällt om du svarar
och vilken färg modeler kommer det finnas.. vill köpppppaaaaaa nu

Svar: Vi kunde inte göra väskorna tyvärr! Vi ska sälja små fina munsprayer
Filippa Lindau

2013-10-16 @ 14:14:51
Postat av: Försöker peppa

Låt inte tandställningen förstöra för dig!
Har själv tandställning (fick för 2 veckor sedan) och går andra året på gymnasiet och efter jag kom hem och kollade mig i spegeln föll det x antal tårar. Visst man vill inte ha det, men vafan, man får tänka på resultatet och att det kommer bli bra sen och tänk så länge du ska ha dina tänder, då vill man att man ska kunna använda dem hela livet & få tugga i sig en massa god mat! Men du klarar det & du är fin som du är! Det är jobbigt men du blir starkare psykiskt för varje dag du tar dig igenom.

2013-10-16 @ 21:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback