frågestund

Längesen jag hade en frågestund så tänkte att vi kör en snabbis, skynda ställ era frågor om ni vill ha svar på dem. Svarar redan imorgon om det blir ett antal, SHOOOT, allt mellan himmel & jord!
STOPP!!

Postat av: Izabella

Bästa cheer mine?
Favoritplagget i din garderob?
Vad är det bästa med att blogga?

2013-09-09 @ 22:42:12
URL: http://bellister.blogg.se
Postat av: Melker

Känns som att du aldrig bloggar om din bror, varför inte?
Vad ser du mest fram emot i höst/vinter?
Vad tycker du om att teknis alltid förlorar teknis vs bäckäng?
Hur ser en typisk frukost ut för dig?
Vart bor du?
Har du bra klass? Beskriv den med 5 meningar! :)

2013-09-09 @ 22:45:46
Postat av: Anonym

Var har du köpt dina leopard Nike air Max?

2013-09-09 @ 22:45:50
Postat av: Anonym

-Visa bild på där du bor? Mamma och pappa.
-Din familj, mamma pappa och syskon.
- höstens måsten?
- nån kille på g?
- hur va de med den där jacob du va på g med förra året?
- ditt smink?

2013-09-09 @ 23:11:12
Postat av: Anonym

Vilka linjer finns det på teknis?
kan du lägga upp mer outfits?
Har du någon kille på g?
hur lärde du och alla tjejerna känna varandra på teknis pm ni inte går i samma klass?

2013-09-10 @ 07:48:25
Postat av: Olle

Känns som du aldrig bloggar om din farbror!

2013-09-10 @ 09:07:34
Postat av: Anonym

Vad tycker du om Borås? Asso allt med status och att man typ måste ha märkeskläder för att va nån ??

2013-09-10 @ 09:43:59
Postat av: Anonym

hur långt har du gått med en kille?
senaste förhållande? med vem?
hur mycket tjänar du i månaden när du jobbar?
när förlorade du din oskuld?
vad jobbar dina föräldrar med?

2013-09-10 @ 10:28:08
Postat av: Anonym

Hej! Älskar din blogg och du verkar så himla go! Jag såg att du köpt låga primes, är de lika bekväma som de mellanhöga? Haft funderingar på att också köpa dem men de är ju såpass dyra haha! Ha en toppendag :)

2013-09-10 @ 11:30:56
Postat av: Emilia

Hej! Fick du ligga på insparksphästen?? Isåfall var det skönt? Tänkte på att du var me en kille ganska mycket den kvällen. Pusspuss

2013-09-10 @ 13:11:19
Postat av: Anonym

Hej!
vilket år är du född?
är du allergisk mot något?
Varför slutae du i cheerleading?
vad tycker du är finast/fulast på tjej/kille när det gäller utseendet?

2013-09-10 @ 13:40:46
Postat av: hej

Kan inte du lägga upp smink/hår tips eller något liknande?
Beskriv dig själv med 3 ord?

2013-09-10 @ 13:53:12
Postat av: Qweens

Hur många läsare har du per dag?
Tips på att få en bättre blogg?
Idéer på det man kan blogga om?
Hur får man bra statistik?
Love you!

2013-09-10 @ 14:58:32
URL: http://qweens.blogg.se
Postat av: Anonym

Under hela ditt liv.. Vilken period har varit bäst?
Varför använder du inte ditt libeskind skärp längre?
Är du och din bror lika i sättet? Vad är det som är olikt isåfall?
Är det sant att din bror och din pappa inte pratar med varandra för tillfället?
Tyckte din blogg flöt på lite bättre förra hösten, inte att den är dålig nu(!!!) men det var lite roligare inlägg, känner du också så?
Känns det konstigt att gå från så långt hår till så mycket kortare?
Puss!

2013-09-10 @ 15:09:48
Postat av: Anonym

Hur är det att ha skillda föräldrar?
Varför använder inte du ditt liebeskind skärp längre? Är det sant att din pappa och bror inte pratar med varandra för tillfället?
Är du och din bror olika i sättet och isåfall hur?
Tyckte att din blogg flöt på lite bättre förra hösten, den är inte dålig nu(!!) men det var lite roligare inlägg och outfits, känner du också så?
Varför skilde sig dina föräldrar?
Puss

2013-09-10 @ 15:15:58
Postat av: Anonym

vad heter dina syskon?

2013-09-10 @ 15:20:48
Postat av: emmy

vilka parfymer brukar du använda?
hur ofta klipper du dig för att ditt hår ska hålla sig fint?

2013-09-10 @ 15:26:32
Postat av: Nicole

Vad vill du jobba med när du blir äldre?
Skulle du kunna tänka dig att bli friösr?

2013-09-10 @ 15:35:47
Postat av: Tilda

Bor din lillasyster hos din mamma/pappa?
Ska du inte använda dina uggs, jättefina är dem!
Vad tycker du om odd molly koftor?
Vad brukar du dricka när du festar?
Favorittröja?
Kram älskar din blogg'

2013-09-10 @ 15:44:44
Postat av: anonym

hur gör du så att det blir vitt på sidan av dina instagram bilder???

var får du dina insperationer ifrån?

kan du visa några outfits som man kan ha till skolan?

2013-09-10 @ 15:51:01
Postat av: Anonym

Vad vill du göra när du går ur trean?
Använder du ofta klackskor?
Vad ska du ha för vinterjacka i år?
Tycker du det är viktigt att man har en vinterjacka som är populär och inne, som många andra har?

2013-09-10 @ 16:03:34
Postat av: Anonym

Hur många poäng behöver man för att komma in på ekonomilinjen på Sven Eriksson gymnasiet, jag tänkte söka dit men är osäker om jag kommer in med mina betyg eftersom jag har alla C i alla ämnen utom 2 där jag har D och E. Hur var det när du sökte? Är det svårt att få plats och sökte du till något mer gymnasium?

Sen kan man välja bort idrott på gymnasiet eller måste man ha det? Och språk som tex spanska, tyska eller franska måste man läsa det på gymnasiet?

2013-09-10 @ 17:16:01
Postat av: Clara

Cha!
Först och främst, diggar din blogg skärpt<3 Men nu en liten odd fråga, hur gör du när du ska typ köpa nya kläder och inte har råd, eller när du har gott om pengar men är dock lite frågande om du verkligen ska köpa plagget? Asså hur du handlar lite ekonomiskt om du förstår hur jag menar? Jag har köpt massvis med kläder, använt dem 0-3 ggr sen använder jag dem inte, lite waste of money, så har du några tips på vad jag kan göra så jag inte behöver ''kasta pengarna i sjön'' Hoppas du förstår vad jag menar, svårt att få ner i skrift asså!

puss&kram

2013-09-10 @ 19:49:15
Postat av: Anonym

Är det jobbigt med tandställning tycker du? Och när får du ta bort den?:)

2013-09-10 @ 21:44:59
Postat av: anonym

hur fick du tandställing? har ju alltid velat ha det eftersom att mina tänder inte är så jätte fina men min tandläkare säger nej.

känner du några från; uddevalla, trollhättan, göteborg, vänersborg osv?

eftersom att jag har korta ben vill jag ju att dem ska se längre ut. har du några tips på de?

hur lång är du?

bråkar du oftast med dina syskon? retar du din lilla syster?

hur sminkar du dig till skolan?

2013-09-10 @ 22:40:36
Postat av: Anonym

Om man redan har ett par låga uggs tycker du att man ska köpa ett par mellanhöga då eller ett till par låga?:)

Svar: välj själv vad du känner för! jag gillar dem låga
Filippa Lindau

2013-09-11 @ 08:28:29
Postat av: Anonym

Du måste absolut inte svara på denna frågan & jag vill inte att du ska bli sårad eller ledsen, men jag undrar bara om du har gjort någon öronoperation. Jag har utstickande öron och funderar på att göra så att de blir bättre... Så om ja, kan du gärna bara svara på frågan, du behöver inte lägga in det på Q&A's #2. Kramar <3

2013-09-11 @ 16:43:53
Postat av: Anonym

När du träffar nya människor eller ser på stan i framförallt Borås, (tjejer i din ålder) tänker du ibland för dig själv då typ "Hon läser nog mig blogg" eller "Undra om hon vet vem jag är?" osv. Förstår du? För spelar nästan ingen roll vem jag är med, ser man dig på stan kommenterar alltid någon "Där är ju Filippa Lindau" som om alla vet vem du är, haha!

Samma sak när du är ute, hälsar du och presenterar dig som Filippa ifall det är några nya eller kan du ibland se att dem vet vem du är? Är det läskigt när du är ute och ska presentera dig för människor du aldrig träffat så vet de typ "allt" om dig?

KRAM

2013-09-11 @ 22:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback