helgen som gått

Tänkte bara skriva av mig lite om helgen som gått, vart jag hållt hus och vad som hänt. I fredags var det höstmarknad och jag planerade att ta ett varv runt men fick ett sent besked om jag kunde jobba så skyndade mig istället hem för en snabb dusch innan jag tog bussen ner till jobbet. Har ju som jag kanske nämt (??) börjat jobba lite på Café & Bistro Bryggan som ligger i samma hus som badhuset. Senare på kvällen drog jag ut med väldigt många vänner, träffade så mycket blandade folk där vi var. Sjuuukt rolig kväll iallafall, längesen jag hade så roligt faktiskt. Jobbade även på lördag förmiddag och igår jobbade jag på matchen. Ligger hemma i sängen nu och tänkte vila innan kvällen pass.. ska på realesen av bodypump i centrum. Alla vännerna skulle gå på det så struntade i Bodycombat realesen, får gå på torsdag! 

Postat av: Magda Johansson

Hej!
Gud vad söt du är och mycket fin och stilig blogg.
Kika gärna in på min blogg, länka, dela, kommentera så hjälper vi varandra till fler läsare.
KRAM

2013-09-30 @ 17:10:32
URL: http://magdapetronella.blogg.se
Postat av: Barafluff

Varför var du inte ute och festade!? har du inga partyvänner?? / nattstad.se/barafluff

Svar: nej min vänner vet inte vad party är
Filippa Lindau

2013-09-30 @ 19:26:24
URL: http://nattstad.se/barafluff
Postat av: Julia

Fin blogg! var gärna med i min veckans blogg! :)

bloglovinbyte?

2013-09-30 @ 20:33:58
URL: http://jjuliaa.blogg.se
Postat av: Anonym

Är du nöjd med ditt val att ha tandställning, står nu inför valet att ha fast tandställning i två år eller ej, Om du skulle få välja nu med facit i hand skulle du fortfarande valt att ha tandställning?

Svar: JAAAA ta det!!!! seriöst, blir arg annars haha ne men det är sååå många som inte får chansen att få tandställning som vill ha det! TA DET, det är så jävla värt, tänk dig 2 år av ditt hela liv! Du kommer ha sånt colgate smile sen :D det är värt dom få dagarna man har ont!
Filippa Lindau

2013-09-30 @ 21:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback